Известие

Collapse
No announcement yet.

Тропане при завиване.Рейка? 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тропане при завиване.Рейка? 156

    Така, днес забелязах нещо:

    Седях си на място(колата работеше) и много бързо започнах да въртя волана в двете посоки.Въртях го само по съвсе малко, но при всяко по-рязко движение се чуваеше едно глухо "хлоп" някъде надолу....

    Та...идеи?Рейка?Горе-долу какво да очаквам оттук-нататък?

    Колата е 156 2.4жтд 20в. На 10 клапановите рейката дали е същата?
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

  • #2
    Най-често става дума за разбит шарнир на горен носач. Слизаш ,хващаш шенкела дето е стегнат шарнира и клатиш силно, ако усетиш луфт,няма съмнение.
    п.с. Колата е на земята при теста, на крик е невъзможно да тестваш така
    Last edited by boroboro; d.m.y г., 15:30.

    Comment


    • #3
      хм....

      http://www.youtube.com/watch?v=cW8dWKF-BU8

      малко като това звучи...(към края)
      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

      OEM & Ventura Garage
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

      Comment


      • #4
        Ами ако не е шарнир на горен носач, остава да е тампон на амортисьора и рейка разбира се. Но ти провери от ляво и дясно, по начина който съм ти написал и после ще помислим пак. Става и така: докато някой върти волана, ти слагаш ръка на шарнира и с усет следиш дали хлопа, но е много по опасно, щото може да си стегнеш ръката между гумата и калника.

        Comment


        • #5
          Аз си мислех и за кормилни накрайници...щото няма виене..
          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

          OEM & Ventura Garage
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

          Comment


          • #6
            Може, но практиката показва че ако са кормилни накрайници когато караш по павета или подобна настилка ще усещаш удари във волана.Има ли такива симптоми при теб?

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от boroboro Покажи съобщение
              Може, но практиката показва че ако са кормилни накрайници когато караш по павета или подобна настилка ще усещаш удари във волана.Има ли такива симптоми при теб?
              няма павета при мен
              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

              OEM & Ventura Garage
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

              Comment


              • #8
                Значи си късметлия колега Успех с диагностицирането на проблема.Дано не е рейка.

                Comment


                • #9
                  дано не е рейка, че тука всичко е обратно....
                  156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                  OEM & Ventura Garage
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                  Comment


                  • #10
                    рейка, кормилни накрайници, биалетки...
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                      рейка, кормилни накрайници, биалетки...
                      Колега виш си тампоните реактивната щанга ако не е от носачите !

                      Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
                        Колега виш си тампоните реактивната щанга ако не е от носачите !
                        сменени са преди 8-9000км
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • #13
                          Ако тропа и при движение през дупки(ако има такива при теб) наистина е възможно да е горен носач. Поне при мен беше от там, по-точно алуминиевата конзола за която се хващат тампоните на горния носач(в нея влиза и амортисьора) беше й се разбила оста през която минава болта и носача играеше леко нагоре надолу, виж да нямаш разхлабен болт някъде там!
                          Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                          ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
                            Ако тропа и при движение през дупки(ако има такива при теб) наистина е възможно да е горен носач. Поне при мен беше от там, по-точно алуминиевата конзола за която се хващат тампоните на горния носач(в нея влиза и амортисьора) беше й се разбила оста през която минава болта и носача играеше леко нагоре надолу, виж да нямаш разхлабен болт някъде там!
                            не, нямам тропания отпред при движение, само това нещо и то при седене на място...в движение не мога да чуя
                            иначе дупки-бол....


                            ще ходя да я прегледат...че така е малко притеснително
                            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                            OEM & Ventura Garage
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                            Comment


                            • #15
                              Проверявай на ред външни вътрешни накрайници ако не е от тях ще е от рейката.
                              Но по принцип рейката хлопа точно в краката и при неравност се усеща тропането в краката.
                              Направи теста на изгасена кола помоли някой да ти движи волана така че да се чува въпросният шум сложи ръка на накрайниците на рейката първо външен после вътрешен и накрая на самия маншон на рейката там където се захваща вътрешния накрайник за рейката . За да ти е по лесен достъпа завърти волана на дясно почти до край така че да ти се отвори място от към лявата гума.
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment

                              Working...
                              X